Assassin’s Creed Shadows почне нову сучасну сюжетну лінію після завершення історії Десмонда
Assassin’s Creed Shadows покладе початок новій сучасній сюжетній лінії після тривалих зусиль Ubisoft повернути зацікавленість фанатів у сучасній частині історії, яка розпочалася з Десмондом в оригінальних іграх серії. На заході BAFTA, віцепрезидент Ubisoft і виконавчий продюсер серії Assassin’s Creed Марк-Алексіс Коте зазначив, що компанія “довго шукала свій шлях” у розвитку сучасної лінії сюжету.
“Шлях Десмонда був у центрі сучасного конфлікту, який рухав пошуки артефактів Ісу, Частин Едему, що могли змінити хід історії,” — сказав Коте. “Але з його смертю в Assassin’s Creed 3 ми зіткнулися з творчим вибором. Завершення його історії було важким рішенням, і після цього сучасний сюжет довго не міг знайти свій напрям.”
За словами Коте, завершення історії Десмонда, яка закінчилася в 2012 році, лишило серію без чіткого шляху для сучасної частини сюжету. Це стало розчаруванням для багатьох фанатів, які вважають, що сучасний сюжет відволікає від основної гри без очевидного напрямку.
Assassin’s Creed Shadows: новий підхід до сюжету
Assassin’s Creed Shadows має повернути серію до гармонії між історичним і сучасним. “Наша мета — знову поставити історію в центрі ігрового досвіду,” пояснює Коте. “Сучасний сюжетний елемент буде покликаний доповнювати, а не затьмарювати історичну подорож.”
Нова сюжетна лінія, за словами Коте, торкатиметься глибоких тем пам’яті, ідентичності та свободи, розглядаючи питання впливу минулого на теперішнє. Гра підійматиме такі сучасні проблеми, як конфлікт між свободою та контролем, силу знань та напругу між індивідуальністю і підпорядкуванням, передаючи ці теми через історичну призму.
Цей новий напрямок почне розвиватися з Assassin’s Creed Shadows і закладе основу для подальшої еволюції серії в майбутньому.
Критика навколо Shadows та реакція Ubisoft
На тлі цієї позитивної новини Shadows зіткнулася з низкою суперечок. Однією з перших проблем стала неточність зображення Японії, що спричинило вибачення від Ubisoft. Команда заявила, що гра є художньою інтерпретацією історії, попри те, що раніше артдиректор Тьєррі Дансеро стверджував, що студія прагне максимальної історичної точності.
До того ж Ubisoft опинилася в центрі конфлікту через використання прапора японської історичної групи в рекламному арті гри без дозволу. Попри вибачення, компанія відмовилася змінювати вже надруковане зображення в артбуці для колекційного видання.
Ще один скандал виник після того, як виробник колекційних фігурок PureArts зняв з продажу статую, присвячену Assassin’s Creed Shadows, через її “чутливий” дизайн.
Конкуренція з Ghost of Yotei та два головних герої в Shadows
Гра також вийде на ринок майже одночасно з Ghost of Tsushima: Ghost of Yotei від PlayStation, яка теж розгортається в середньовічній Японії. Ubisoft, однак, впевнена у високих продажах обох ігор. “Для ігор високої якості завжди знайдеться місце,” — зазначив генеральний директор Ubisoft Ів Гіймо під час останнього фінансового звіту.
Assassin’s Creed Shadows пропонує гравцям двох головних героїв: хитромудру ассасиншу Наое та безжального самурая Ясуке. Історія розвиватиметься між цими двома персонажами, однак гравці зможуть вільно перемикатися між ними, досліджуючи відкритий світ Японії в інтерпретації Ubisoft. Слідкуйте за останніми новинами кіберспорту.