За лаштунками фільму «Виховані вовками»

Це розповідь про те, як відомий візажист Джако Сніман використав ZBrush для створення робота-вбивці Біллі.

На велике розчарування шанувальників, фільм Макса « Вихований вовками » був скасований деякий час тому, але визнаний критиками науково-фантастичний серіал Рідлі Скотта залишається популярним, і це не дарма. У фантастичному шоу є все — захоплююча історія, у якій андроїди виростили людських дітей на далекій планеті, населеній таємничими хижаками, і приголомшливі зображення та персонажі.

Художника-новатора в області протезування Джако Снімана було залучено до роботи, щоб очолити дизайн і розробку протезів у сезонах 1 і 2. Маючи понад 60 фільмів і телевізійних зйомок, у тому числі «Божевільний Макс: Дорога гніву», «Район 9», Bloodshot» і багато іншого, Снайман удосконалив свій творчий процес, використовуючи ZBrush, Keyshot, Photoshop, Modo та спеціальні робочі процеси для сканування, виготовлення 3D-форм і друку.

Тож далі поговоримо про те, як він створив Біллі, грізного робота з пістолетом в одній руці та бензопилою в іншій, зокрема, як він працював зі своєю командою, щоб створити та виготовити кожну деталь бронежилета, деталей машини та обличчя Біллі. маска.

Сніман виріс у Південній Африці, дивлячись фільми жахів і науково-фантастичні фільми 80-х і 90-х років. Його завжди цікавило створення монстрів і роботів, тому після закінчення середньої школи він поїхав до Каліфорнії, щоб вивчати протезування. Коли Сніман повернувся до Південної Африки, він знайшов роботу в кіноіндустрії і не озирався назад.

Після багатьох років фрілансу та роботи в різних компаніях, нарощуючи своє портфоліо та клієнтську базу, Сніман заснував свою студію Dreamsmith у 2013 році. Фактично, студія намагається бути єдиним магазином, пропонуючи все від концептуального мистецтва, протезного макіяжу, спеціалізованого реквізиту та аніматроніки, а також 3D сканування та друк. Робочий процес тут здебільшого цифровий, студія використовує ZBrush як основне програмне забезпечення для скульптури.

Снімана більше цікавлять жанри наукової фантастики та жахів в індустрії розваг, тому що часто доводиться уявляти та придумувати, як створити щось, чого ніхто раніше не бачив. Ці речі не обов’язково є естетично привабливими, і це найцікавіше, що дозволяє вам бути творчим.

Підхід мітців постійно розвивається, і вони постійно експериментують з новими методами та новими способами використання технологій. Тут використовують Pixologic ZBrush виключно для дизайну більше десяти років, а близько п’яти років тому почали експериментувати з 3D-скануванням і 3D-друком.

65e577cc911fd.webp

Цифровий робочий процес створення робота Біллі.

Сніман зрозумів, що традиційні навички ліплення та виготовлення безпосередньо перейшли в Pixologic ZBrush, дозволяючи йому створювати та 3D-друкувати прес-форми, структури корпусів форм і навіть готові до екрану реквізити. Він перетворив традиційні методи виготовлення протезів на цифровий робочий процес, і тепер може працювати з більшою точністю та бути більш продуктивними, ніж будь-коли раніше. Всі користувацькі цифрові робочі процеси зараз знаходяться на передньому краї того, що можливо в цій галузі.

Як Сніман долучився до «Raised by Wolves»?

Більшість його роботи він виконує через продюсерську компанію під назвою Film Afrika , і коли лінійний продюсер Чері Іток запитала, чи не хочу Сніман працювати над оригінальним науково-фантастичним серіалом режисера Рідлі Скотта, він відповів «так», перш ніж вона могла закінчити речення.

65e5780d15811.webp

Концептуальні проекти для робота Біллі, від промислових до органічних гібридних версій.

Бути частиною цього проекту для нього було неймовірним. У нього була команда приблизно з 15 художників, і вони повинні були зробити багато крутих речей. У них були шалено творчі сценарії від Аарона Гузіковського, а Рідлі дав неймовірно описові малюнки, які ілюстрували саме те, що він хотів. Команда повинна була представити концепції, які вони могли б реально виготовити в межах часових і бюджетних обмежень.

Яким був контекст і короткий опис персонажа Біллі?

У цьому світі існує багато різних типів андроїдів, створених для різних завдань. Робот Біллі, або Біллі з бензопилою, більше схожий на промислову машину і, згідно з історією, незаконно використовується в бойових іграх. Його створили для спеціального епізоду, у якому він бореться з батьком.

65e57863ef976.webp

65e5787d05a9d.webp

Перше зображення демонструє ітерації робота Біллі з останнім костюмом, масштабованим до персонажа Батька. Друге зображення показує робота Біллі на знімальному майданчику.

Рідлі хотів, щоб Біллі виглядав величезним, грубим і здебільшого розбитим, маючи заклепальний пістолет у лівій руці та бензопилу в правій. Спочатку він хотів, щоб робот був 10 футів заввишки, але це не можна було використовувати як протез, тому його зменшили, щоб підійти до найбільшої людини, яку вони могли знайти. Він також хотів, щоб обличчя Біллі виглядало повністю деформованим, що врахували в дизайні.

Сніман працював віддалено з художником Фуріо Тедескі. Вони придумували ідеї в ZBrush і надсилали їх Рідлі та творчій команді, коригуючи, коли отримували відгуки. Вони почали з концепції промислової машини, рухаючись через різні органічні та науково-фантастичні варіації, поки не дійшли до того, що сподобалося всім.

ZBrush був чудовим для цього робочого процесу, тому що вони змогли дослідити та представити свої ідеї в масштабі та пропорції, використовуючи 3D-сканування виконавця. Це означало, що вони могли наблизити проекти до остаточної реальної версії, перш ніж починати щось виготовляти. Оскільки все було зроблено в ZBrush, вони змогли використати сітки концептуального мистецтва як основу для початку процесу виробництва для всіх різних частин.

Як зробили екзоскелет Біллі.

Візуально структура костюма базувалася на екзоскелетній сітчастій рамі. Митці повинні були зробити його гнучким, ідеально облягаючим тіло виконавця та підтримувати всі інші елементи броні.

Щоб адаптувати дизайн костюма до гігантської фігури виконавця 6 футів 8 дюймів, команді довелося стояти на платформі та використовувати портативний структурований світловий сканер для сканування його голови, верхньої частини тіла та ніг по частинах. Ці типи сканування дають точну форму та реальний масштаб, який ви можете відкрити як OBJ або SLT безпосередньо в ZBrush. Якщо ви налаштуєте масштаб сцени, ви зможете усунути всі припущення.

65e578d16aeb1.webp

Команда Snyman створила екзоскелетну сітку, яка підходить до тіла виконавця.

Щоб виліпити рамку в ZBrush, вони почали із роздування сканування актора там, де Сніман хотів, щоб екзоскелет дозволив допуск, потім він використав інструмент Paint, щоб створити потрібну форму, полігрупував її та витягнув.

Дійсно крута функція ZBrush дозволяє вам намалювати суцільну форму на чомусь, а потім перетворити намальовану область на окрему групу, щоб ви могли витягнути її у власний підінструмент. Щоб уточнити край, Сніман скористався інструментом Group Smooth і, зберігши невеликий розмір пензля, перейшов по краю, щоб отримати ідеально гладку лінію в місці з’єднання багатокутників, не спотворюючи решту сітки. Потім він видалив зайву сітку та ZRemeshed залишкову основу кадру, щоб отримати чисту топологію. Останнім кроком було застосування динамічної товщини.

65e57927c2166.webp

65e5793b9103d.webp

На другому зображенні показано припасування надрукованих на 3D-принтері деталей до виконавця.

Після виготовлення екзоскелета їм довелося розділити 3D-модель на частини, щоб розмістити їх на принтерах. Вони надрукували їх порожнистими, щоб зробити їх легкими з гнучкого пластику, і деталі потрапили з принтерів прямо на костюм після очищення та обробки командою художників. Коли різні шари сітки та частини робота були зібрані, вони додали ремені та інші елементи, щоб все виглядало зібраним разом.

Нарешті додали деталі машини та броньові листи. Бензопила та пістолет для заклепок були надруковані на 3D-принтері з нейлону та розроблені з жорсткими ручками всередині, за які виконавець міг триматися. Полотно бензопили було гумовим, вирізаним лазером, що робило його безпечним для актора, а VFX використовувалися, щоб оживити полотно.

65e579960d120.webp

65e579a3cb4c4.webp

На першому зображенні зображено глиняну скульптуру ZBrush, яка показує, як костюм робота був розроблений і виготовлений відповідно до тіла виконавця. На другому зображенні зображено остаточний костюм, який було ретельно протестовано, щоб переконатися, що він добре працює на виконавцеві.

Вони не хотіли, щоб будь-яка поверхня виглядала чистою чи новою, тож після остаточного складання вони буквально атакували костюм шліфувальними машинками, різцями, пальниками та іншими божевільними електроінструментами, щоб зробити подряпини, тріщини та вм’ятини, що виникають унаслідок бою. Також змішали різні наповнювачі з фарбами та нанесли їх на деталі, щоб зробити їх схожими на стару іржу та жир, виділяючи всі шари, щоб ви могли бачити їх взаємодію.

Управління очікуваннями було важливою частиною цієї роботи, щоб усі учасники знали, чого очікувати в день зйомок, щоб не було несподіванок. Найгірше, що ви можете зробити, це показати режисерові те, що ви зробили вперше, коли вони готові знімати це на знімальному майданчику. Часом це може бути складно через короткий термін, але вони завжди намагалися залучати директора та продюсерів у міру просування.

А як щодо маски для обличчя?

Маска мала виглядати побитою, і Сніман нарешті знайшов застосування щітці Blob brush, ідеальному інструменту для пухирчастої та брудної кривавої текстури шкіри.

Маска складалася з кількох частин. Основою для протеза був пластиковий шолом спрощеної багатокутної конструкції з прозорим кремнієвим шаром зверху, щоб зробити обличчя жаху. Сніман зробив цифрову скульптуру поверх основи, зробивши порожнисту цифрову форму, яку надрукували на смолі. Потім вони відлили прозорий силікон прямо в надруковану на 3D-форму, і вона ідеально помістився на шолом для обличчя.

65e579df03d19.webp

Епілог від першої особи: «Що найбільше цінуєте у вашій роботі?»

Сніман: «Мені дуже подобається те, що я роблю, і в цій роботі є багато мотиваційних аспектів, наприклад бути творчим щодня. Було неймовірно працювати над шоу, яким я є фанат, великий фанат, і захопитися створенням роботів і монстрів. Я вважаю дуже корисним працювати з моєю командою художників, бачити, що вони придумали, і бачити, як наші роботи оживають на знімальному майданчику та на екрані. Дуже приємно, що Кейптаун визнають крутим місцем для втілення проектів такого масштабу в життя, і що наші місцеві митці беруть участь у проектах із списку A.»

Залишається додати, що всі згадані вище програмні рішення мають тестові версії та можуть бути безкоштовно завантажені. Також можна звернутися до постачальника – компанії Ідеалсофт.

Усі кадри надано Warner Bros. Discovery

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Previous post Тепличне господарство як бізнес: переваги та виклики
Next post Как правильно выбрать автомобильный тент?